Газета "Таймс" наводить думки експертів з питань реклами, які дійшли до висновку, що штрих-код, зображений на гоночних машинах "Феррарі", а також на комбінезонах пілотів, зовні нагадує пачку сигарет Marlboro. Компанія Philip Morris, що володіє Marlboro, - спонсор "Феррарі" в "Формулі-1". У Європейському союзі реклама тютюнової продукції під час спортивних змагань заборонена. "Існує думка, що червоно-біло-чорний штрих-код на болідах "Феррарі" і на комбінезонах пілотів спеціально розроблений для того, щоб зовні нагадувати глядачам пачку сигарет Marlboro", - пише "Таймс".

Газета повідомляє, що на початку травня в Іспанії стартує європейська частина перегонів "Формули-1". У зв'язку з цим, представник члена Європейської комісії, що займається питаннями охорони здоров'я, закликав власті Іспанії провести розслідування з приводу того, чи справді в даному випадку порушуються правила реклами.