Перше хто платить, той замовляє музику. Хочете власну соціологію платіть! Так само із партіями, політиками та медіа.

Читайте також: Соціологи назвали, які партії проходять до Верховної Ради

Безкоштовний сир відомо де.

Будемо фінансувати соціологічні служби, матимемо максиально наближену до об'єктивності соціологію. Виходи два: краудфандінг та рядочок у розділі про фінансуванн партій, де прописати гранти незалежним соцслужбам.

Друге, соціологічна похибка 2%.

Заберіть у першого, додайте другому ті самі два відсотки, і отримаєте кардинально іншу соціологію. І це ще не вникаючи в методологію. Там теж є моменти для маніпуляцій, до речі легальних.

Третє, цифри.

Вони там є, є там і тренди, серед яких: зростаючий президентський рейтинг Вакарчука і Гройсмана, які й надалі будуть набирати. Завищений Гриценко, який перетікатиме Президенту.

Яценюк і Кличко, які практично зникли в електоральних полях, але існують в реальному політичному.

Молоді партії, які існують із мінімальним рейтингом і можуть стати коаліційним майданчиком для кандидатів у президенти.

Проти всіх загалом 26% це супер шанс для нових політиків, нових підходів, нових цінностей. Це знак, і ним багатьом варто скористатися.

І останнє – моя цифра в цій соціології це звичайно 90%. І це крутіше ніж 50%, 60% чи 70%, як це нам нагнітали раніше. І точно це краще ніж 100%. Ми відкриті, єдині і від цього сильні.

Читайте також: Чому українці продають голоси на виборах: дані опитування