Перше – хто платить, той замовляє музику. Хочете власну соціологію – платіть! Так само із партіями, політиками та медіа.
Читайте також: Соціологи назвали, які партії проходять до Верховної Ради
Безкоштовний сир відомо де.
Будемо фінансувати соціологічні служби, матимемо максиально наближену до об'єктивності соціологію. Виходи два: краудфандінг та рядочок у розділі про фінансуванн партій, де прописати гранти незалежним соцслужбам.
Друге, соціологічна похибка 2%.
Заберіть у першого, додайте другому ті самі два відсотки, і отримаєте кардинально іншу соціологію. І це ще не вникаючи в методологію. Там теж є моменти для маніпуляцій, до речі легальних.
Третє, цифри.
Вони там є, є там і тренди, серед яких: зростаючий президентський рейтинг Вакарчука і Гройсмана, які й надалі будуть набирати. Завищений Гриценко, який перетікатиме Президенту.
Яценюк і Кличко, які практично зникли в електоральних полях, але існують в реальному політичному.
Молоді партії, які існують із мінімальним рейтингом і можуть стати коаліційним майданчиком для кандидатів у президенти.
Проти всіх загалом 26% – це супер шанс для нових політиків, нових підходів, нових цінностей. Це знак, і ним багатьом варто скористатися.
І останнє – моя цифра в цій соціології – це звичайно 90%. І це крутіше ніж 50%, 60% чи 70%, як це нам нагнітали раніше. І точно це краще ніж 100%. Ми відкриті, єдині і від цього сильні.
Читайте також: Чому українці продають голоси на виборах: дані опитування