"Ноу-хау представництв цих компаній полягає в тому, що були завезені, припустимо, кросівки ціною в один долар. А митна ціна - п'ять доларів. Але обкладається тільки один долар, оскільки чотири долари - це роялті компанії, яка виробляє цей продукт", - розповів Колесніков.

"З того, що нам вдалося з'ясувати, це мінімум 8 млрд. гривень за 2008-2009 роки. Я не хочу кидати всі камені в город західних компаній, тому що без вітчизняних дистриб'юторів вони б не обійшлися. І найпевніше ця схема вигадана нашими співвітчизниками. Адже ніде в світі такого ноу-хау немає", - сказав Колесніков.

"Новий Податковий кодекс українським резидентам дасть можливість отримувати будь-яке роялті, тому що вони або будуть сплачувати прибутковий податок за свої товарні знаки (якщо це фізичні особи), або сплачувати податок на прибуток (якщо це особи юридичні). А західні компанії на виплату роялті зможуть витратити 5% від прибутку", - заявив Колесніков.