Сьогоднішнє покоління цього позашляховика з'явилось у 2002 році і зараз переживає вже четвертий фейсліфтинг. Головна родзинка моделі 2011-го року - новий 4.4-літровий дизель. Це V-подібна "вісімка", яка видає 313 конячок та 700 Нм обертового моменту.

Естетичних відмінностей від сьогоднішньої версії практично немає. Та й для чого щось переробляти, якщо зовнішній дизайн та інтер'єр скоректували трохи більше року тому?

Затишний просторий салон з чудовою шкірою та якісним пластиком, технологічні рішення за останнім писком моди - тут і додати нічого. На центральному тунелі красується ефектна "шайба" нового восьмиступінчатого "автомата" ZF. Цю коробку, до речі, вперше поставили на автомобіль марки Land Rover лише цього року. Для зручності перемикання передач є ще й підкермові "пелюстки".

Завдяки добре підібраному тандему, позашляховик, вагою 2,5 т розганяється до "сотні" за 7,5 с. Його максимальна швидкість - 209 км/год. Попри додаткові 40 з гаком конячок, новий Range Rover споживає менше 8 л дизеля на 100 км. Це найкращий результат для моделі за всю її сорокарічну історію.

Інші бензинові наддувні та атмосферні "вісімки" не змінились. Вони і надалі працюватимуть зі стандартними шестишвидкісними "автоматами". Доопрацювали британці і систему управління трансмісією Terrain Response. Тепер вона активно допомагає при крутому підйомі вгору, а електронний асистент Gradient Acceleration Control дбає про плавний і безпечний спуск згори.

Більше суттєвих інновацій в автомобілі немає. Стосовно екстер'єру, то ви, мабуть, і самі помітили, що тут нічого не змінилося. Єдине - з'явилися нові білий та синій кольори. Однак якщо дуже захочете показати, що придбали найсучасніший Range Rover, то можете замовити опційний пакет Exterior Design Pack. До нього входять вісім оригінальних кольорів, трохи інші бампери, видозмінені пороги і насадки на вихлопні труби.

Разом з тим у салонах дилерів з'являться "Рейнджі" обмеженої серії Autobiography Black, присвяченої сорокаліттю моделі. Такі автомобілі хизуватимуться унікальним чорним кольором, більшими дисками та шильдиками з назвою спецверсії.