У Mitsubishi врешті усвідомили, що їхньою зіркою завжди був цей спортседан, і вирішили відштовхуватися саме від нього. Правильно зробили. Таке враження, що кросовер тільки тепер отримав давно призначений для нього дизайн. І навіть той факт, що крім передка в автомобілі практично більше нічого не змінили, зовсім не бентежить. А щоб новий Outlander був ще цікавішим, Mitsubishi обладнала його кращим з того, що мала - ралійними технологіями - і присвоїла кросоверу індекс GT.

Для початку - 2 бензинові двигуни. 2.4-літровий агрегат залишили без змін - він видає все ті ж 170 конячок і працює в парі з п'ятиступінчатою "механікою" чи варіатором. А ось трилітровій V-подібній "шістці" додали жвавості - оновлений двигун розвиває 230 сил і 291 Нм. Outlander з таким агрегатом обладнують шестиступінчатим "автоматом" зі системою повного приводу Super All-Wheel Control. Її взяли з десятого Lancer Evo, трохи приборкали ралійний характер та адаптували до повсякденних поїздок. Тепер вона має 3 режими: Normal, Snow і Off-Road. Завдяки цим інноваціям кросовер краще поводиться у швидкісних поворотах, а от на серйозне бездоріжжя все ж радимо не вилазити.

У тандемі з цими інноваціями трилітровий двигун забезпечує хорошу динаміку - "Джі-тішка" бере "сотню" за 7,5 с. А відповідну керованість забезпечує жорсткіша підвіска. Салон порівняно з XL майже не змінився. І це відвертий промах. У сучасному автомобілі за 30 з гаком тисяч євро великого навігаційного дисплея вже замало. Якість пластику має бути на відповідному рівні. Щоправда, у дорогих комплектаціях передня панель обшита шкірою, плюс є нові крісла. Такий ось вийшов автомобіль - ззовні привабливий, а з гостинністю проблеми. Спочатку такий недолік отримав Lancer, тепер і Outlander. Все ж варто мати на увазі - людина проводить всередині авто значно більше часу, аніж перед ним.