Ці вітрила з кевлару - матеріалу, з якого створюють бронежилети. Один мінус - матеріал швидко вигорає під дією сонця. Тож змінювати його доводиться щосезону.

Ольга Кучер (журналіст): "Яхти класу "спортбоард" здатні розвивати швидкість до 20 вузлів, мовою автомобілістів - це трохи менше ніж 40 кілометрів на годину. Втім, для подорожей на воді - це неймовірна швидкість. Її "спорбоарди" досягають завдяки невеликим розмірам і маленькій вазі."

Екіпаж складається зазвичай з 4 осіб, адже його вага не має перевищувати 360 кілограмів. Втім, обмеження у вазі не заважає екіпажам отримувати перемоги у різноманітних європейських змаганнях. Тож "Вінд Мастер" проводять за правилами чемпіонату Європи.

Юрій Семенюк (директор регати): "Ми хочемо отримати синергію від самих висококласних фахівців в декількох областях, тобто ми на одній акваторії в рамках одної регати зустрічаємо самих висококваліфікованих спортсменів, які мають там найвищі навики в спорті. З іншого боку - в класі великих яхт у нас беруть участь топ-менеджери провідних компаній України. І третя група, якою ми дуже зацікавлені - це діти."

Великі ж яхти цього разу лишили на березі. Все через мінімально низький рівень води у Київському водосховищі після зимових спусків у Дніпро. Ці судна вийдуть на воду вже в середині травня. "ВіндМастер Регата" триватиме до початку літа і складатиметься з 12 перегонів.