Домовленості Віктора Януковича та Дмитра Медведєва фактично визначили політичне та економічне майбутнє України на багато років вперед. Перебування Чорноморського флоту у Криму ще щонайменше чверть століття перекреслює хоча й несміливі та декларативні, але все ж намагання України стати членом НАТО. А газові знижки нівелюють бажання власників підприємств впроваджувати енергоощадні технології. Детальний аналіз харківських угод та їхній вплив майбутнє України - на сторінках тижневика "Деловая столица" у статті “Цена дешевого газа”.

Держбюджет підприємствам не під силу. Закладене у затвердженому парламентом кошторисі підвищення прожиткового мінімуму та мінімальної заробітної плати може боляче вдарити по фінансовій стабільності великих промислових компаній. Так експерти прогнозують, що вже цього місяця проблеми можуть виникнути в 11 з 17 українських металургійних комбінатів. Чи не стануть нові соцстандарти причиною затримок з виплатою заробітної плати досліджувало видання "Дело" у статті “Предприниматели не осилят бюджет”.

Нормативи з ремонту доріг виконують, а покращення стану автошляхів практично непомітне. Нині у столиці України 85 % доріг потребують капітального ремонту. Грошей вистачає хіба на звичайне латання, але ще одну контролюючу службу у Києві все одно створюють. Завдання у неї - пришвидшити ремонт автошляхів. Однак і самі київські чиновники ще не знають наскільки ефективною буде її робота. Чи стане водіям комфортніше їздити Києвом - відповідь на шпальтах газети "Хрещатик" у матеріалі “ До і після ремонту”.