На дітях не зекономиш. Теперішнє покоління обирає дорогі подарунки. Понад 50% підлітків віком від 12 до 18 років від батьків вимагають, замість звичайних іграшок, мобілки, ноутбуки, MP3-плеєри, цифрові фотоапарати, iPod та гроші. Від солодощів - вони теж не відмовляються - тому не дивно, що навіть під час кризи на продовольчому ринку дитячі торговельні марки майже не постраждали. Як догоджають батьки сьогодні, знають “Коментарі”. Читайте у статті “Дітей вчать не економити”.

Перевищення світового попиту на зерно над його виробництвом дає шанс вітчизняному агропромисловому комплексу. Втім держава з великим продовольчим потенціалом не просто не докладає достатніх зусиль для його використання за надзвичайно сприятливої міжнародної кон’юнктури, а й демонструє неспроможність стабілізувати внутрішній продовольчий ринок. Точніше, формально ціни стабілізували, але з торговельних полиць зникла, наприклад, гречка. Чи поверне Україна звання житниці Європи - читайте на шпальтах "Українського тижня" у роботі “Серпом і молотом”.

Смертність серед новонароджених - один з головних показників рівня медицини. На жаль, Україна у даному спектрі поступається ескулапам Європи майже вдвічі. Аби рятувати більше новонароджених, держава таки робить певні кроки. Щоправда, наразі вони не зовсім переконливі. Зачасту покращується ситуація лише у деяких перинатальних центрах. Ціну життя досліджував “Кореспондент”. Читайте у матеріалі “Детки не в порядке”.