Перший Sorento мав хороші динамічні характеристики і не був безпорадним на бездоріжжі.
Друге покоління корейського джипа зовсім інше. І справа не лише у свіжому, яскравому дизайні, над яким працював сам Пітер Шреєр. Sorento позбувся рами, а з нею і суперпозашляхових якостей. Вони і так мало кому були потрібні. На передній план вийшли комфорт та швидкість.

Автомобіль став довшим, ширшим і... семимісним. Саме так, сьогодні все більше автовиробників перетворюють позашляхових монстрів у безпечні сімейні, так би мовити, тролейбуси. Такий попит на ринку... Новий Sorento, до речі, отримав 5 зірок за результатами тестів Euro NCAP.

Інтер'єр став спортивнішим, дизайнери приділили багато уваги деталям. На центральній консолі все дуже зручно, кнопки виготовили із приємного на дотик пластику. Прилади сховані у трьох хромованих "колодязях", з'явилося триспицеве кермо з клавішами управління мультимедія та круїз-контролю.

Щонайменше двом із шести пасажирів у салоні буде затісно - місця ззаду не надто комфортні. Зате водій, якщо розкошелиться, отримає крісло не лише з електричними регулюваннями, але і з вентиляцією. Пасажири другого ряду можуть змінювати кут нахилу спинки, а "гальорку" порадує хіба що близькість багажника і сумок решти пасажирів. Об'єм багажного відділення, до слова, варіюється від 260 до 2050 л.

А що під капотом? Тепер тут новий турбодизель 2.2, який видає 200 конячок та 445 Нм. Агрегат цей доволі жвавий, а середній розхід ледь перевищує 7 л. Базовий двигун - 2.4-літрова бензинова "четвірка" потужністю 175 сил. Є ще і V-подібна "шістка" 3.5, яка має 277 скакунів.

Sorento не обов'язково обладнувати повним приводом. Передньопривідний автомобіль важить легше і поводиться цілком адекватно... на асфальті. Також можна обрати новий шестиступінчатий "автомат" або шестишвидкісну "механіку".
Ціни на новий позашляховик Kia стартують з $30000. Тому серед конкурентів - хіба що Mitsubishi Outlander зі слабшим двигуном та біднішим оснащенням.