Спробуємо розібратися і відповісти на всі актуальні питання сучасності, пов'язані з лайном. Тобто на всі актуальні питання сучасності взагалі. Естетам прохання не читати.

Для того, аби легше було зрозуміти, про що йтиме мова, розглянемо історію виникнення та еволюцію лайна на прикладі автоіндустрії.

У середині ХХ століття людству довелось вирішувати безліч проблем. По-перше, на горизонті замаячили перенаселення, брак ресурсів і Третя світова війна. По-друге, потужності виробництва нарощувалися надто швидко. Якщо ви випускаєте сто автомобілів на хвилину і вони не ламаються ще років десять, то зовсім незабаром ви зі своїм заводом ідете куди подалі. Прикро.

На жаль, в історії не збереглося ім'я людини, якій вперше пришла в голову світла думка випускати не автомобілі, а лайно. Зрозуміло, спочатку його ідеї не сприймали.

- Так купувати ж не будуть, - мотав головою слюсар. Тупий і впертий.
- Та що ви розумієте! – хвилювався молодий спеціаліст, нервово махаючи перед замурзаним обличчям пачкою графіків. – В мене за плечима Оксфорд!

Через кілька років впевненість і впертість молодика все таки принесла результат – першу експериментальну партію лайна таки запустили у виробництво. Акціонери напевно хвилювалися. Директор заводу – сам у минулому майстер – тривожно поглядав на конвеєр, з якого сходили автомобілі сповзало лайно. Це був хвилюючий момент, все було новим і, якщо можна так сказати, свіжим.

Попри всі очікування молодий спеціаліст виявився правим. Покупці полюбили лайно і навіть відкрили у ньому несподівані для конструкторів достоїнства. Розпочалось серійне виробництво.

Зовсім незабаром автовиробники зрозуміли, що у випуску лайна є три важливі аспекти: реклама, дизайн і ціна. Завдяки красивій рекламі будь-яке лайно можна продати. Завдяки симпатичному дизайну його можна продати трохи дорожче. Ну а правильно обрана ціна – не надто дорого, але і не надто дешево – не дасть покупцю зізнатися, що він придбав лайно.

Успіх на ринку був настільки приголомшливим, що невдовзі подібна практика стала загальноприйнятною. І не тільки в автоіндустрії. Звісно, малину всім трохи зіпсували японці, які погано знали англійську і, відтак, нічого не чули про теорію успішного лайна. Але зрештою і вони приєдналися до загальної гонки.

Чудові продажі лайна дозволили розширити дилерські мережі, породили індустрію сервісів (яка ремонтувала лайно) і рекламну індустрію (яка придумувала нові назви для лайна).

Бачите наскільки лайно вигідне? Воно дешеве у виробництві і швидко виходить з ладу. А це сприяє збільшенню робочих місць і провокує нові продажі.