Автомобіль сконструювали на платформі популярного седана Logan, але за габаритами та технічною частиною він перегукується з кросовером Nissan Qashqai.

Шкода, що схожість між цими "паркетниками" не поширюється на дизайн. Не те, щоб японець був еталоном автомобільної краси чи румун - надто несусвітнім. Але назвати екстер'єр Duster шедевром не ризикнув би навіть затятий оптиміст.

Втім, не треба забувати, що Duster - бюджетне авто з іншими пріоритетами. Тому до дивакуватого вигляду можна сміливо додати невисоку якість матеріалів обробки інтер'єру та скромні комплектації. Але це навряд чи засмутить потенційних покупців. Для них плюсів у цього кросовера більше і вони значно вагоміші.

По-перше, йдеться про економні та надійні двигуни. На вибір: 1.6-літровий 105-сильний бензиновий двигун або ж два півторалітрові турбодизелі. У залежності від модифікації вони розвивають 85 чи 110 конячок та споживають в середньому трохи більше 5 л. Автомобіль комплектуються лише механічною коробкою. Зрозуміло, ні про які "автомати" і мови не може бути.

Порадує власника і об'єм багажника: 475 л із розкладеним заднім рядом сидінь та 1600 л зі складеним. Життя стане ще солодшим з кількома опційними електронними помічниками, чотирма подушками безпеки та повним приводом від Nissan.

Duster може похизуватися непоганою прохідністю навіть у версії з неповним приводом. Кліренс кросовера - 21 см, кути в'їзду-з'їзду - 30 та 36 градусів відповідно.

А от ціни вражають менше. Базовий Duster з переднім приводом та бензиновим двигуном обійдеться у $16200. А за версію 4x4 доведеться викласти вже $19000.