На борту було 96 осіб. Внаслідок авіакатастрофи 43 людини загинули. Півсотні пасажирів вижили, рятувальники доправили їх до шпиталю.

“Стан пацієнтів змінюється. Ми постійно стежимо за їхнім самопочуттям. Зараз життю постраждалих нічого не загрожує”, - доповів лікар Чао Гонгтао.

“Ми раптом відчули, що літак швидко почав падати, усе тряслося. Потім ми почули 6 жахливих ударів”, - розповів вцілілий в авіакатастрофі.

На місці трагедії знайшли два бортові самописці. Утім інформація з “чорних скриньок” неповна. За попередніми даними розслідування, ймовірні причини авіакатастрофи у Китаї - несприятливі погодні умови та невідповідність аеропорту технічним вимогам. За словами диспетчерів, літак пішов на посадку в умовах густого туману і через це аж на 300 метрів відхилився від посадкової смуги.

“Ми проводимо ретельне розслідування. Над інцидентом працює 6 груп фахівців, зокрема, спеціалісти із повітряних маршрутів, безпеки польотів та наземної безпеки”, - каже заступник директора авіаційного бюро КНР Лі Джян.

Цього ж дня вранці невеликий пасажирський літак розбився на сході Непалу. Внаслідок трагедії загинули усі 14 осіб, які перебували на борту. Серед жертв авіакатастрофи - іноземні туристи: 1 громадянин Великої Британії, 1 японець та 4 американці, а також 8 непальців - троє з них члени екіпажу. Літак компанії Agni Air упав за 80 кілометрів від Катманду. Через погану погоду пілот намагався повернутись назад до столиці. Утім через потужну зливу йому не вдалося цього зробити.

Трагічний список поповнився вже у середу - цього разу літак упав у Конго. З тих, хто був на борту Let-410 20 людей загинули, 1 пасажир лайнера вцілів, хоча і отримав важкі травми. Жертвою падіння літака компанії Filair став і її голова - 62-річний громадянин Бельгії, який особисто пілотував повітряне судно. Точні причини катастрофи поки не встановлені.

У останні два роки кількість авіакатастроф у світі постійно зростає. У 2008 році розбилися 4 літаки, у 2009 - 16, і вже 11 трагічних аварій лайнерів цього року. Більшість таких інцидентів пояснюють несприятливими погодними умовами. Утім, частково корінь проблеми і у зношеності авіаційного парку. Особливо у малорозвинених країнах. Найбільш неблагополучними регіонами у питанні безпеки польотів залишаються Африка, низка країн Азії та Латинської Америки.