Вони просто не гальмували в потрібний момент. Ці результати озвучило Міністерство транспорту США у вівторок перед Конгресом. Вони стали першими офіційними даними про розслідування, в ході якого автоконцерн був змушений відкликати більше 8,5 млн. машин по всьому світу.

Офіційні джерела в міністерстві відзначили, що розслідування триває і може зайняти щонайменше ще кілька місяців. За даними експертів Національного управління з безпеки руху автотранспорту, в 35 з 58 випадків, коли користувачі поскаржилися на те, що системи гальмування не спрацювали, гальмівна педаль просто не натискалась. А ще у дев'яти з цих випадків педаль гальма натискалася практично в самий момент зіткнення.

Власне розслідування компанія Toyota закінчила вже давно. За його підсумками, немає ніяких свідоцтв на користь того, що електронні компоненти автомобілів могли спровокувати раптові прискорення.