Його виробник Віктор Ледесма стверджує, що незважаючи на те, що його продукцію не можна знайти в крамницях, напій з успіхом продається на вулицях головних болівійських міст.

Віктор Ледесма (виробник Coca Colla): "У нашому листі коки є вітаміни, кальцій. Це болівійське життя і наш напій має такі ж властивості, як і листя коки. Він натуральний, а не з концентрату."

Півлітрова пляшка напою коштує близько 1,5 долара. Виробник стверджує, що назва "Кока-Колла" походить від назви рослини - коки - та назви народності Колла, які мешкають у Андах. Наразі міжнародна компанія "Кока-Кола" - виробник газованих напоїв - жодним чином не відреагувала на появу нового напою, який дещо схожий на її продукт. Тим часом за перший тиждень було продано 12 тисяч пляшок болівійської "Кока-Колли".