За вимогами УЄФА, місто-господар має організувати належну роботу пунктів продажу продуктів харчування і напоїв в офіційній фан-зоні, для того, щоб задовольнити попит всіх відвідувачів у будь-який час і забезпечити високий рівень обслуговування.

Концепція передбачатиме, що продукти харчування і напої в межах фан-зони продаватимуться за стандартною ринковою ціною, яка не може бути незаконно підвищена під час проведення змагань. В цілях безпеки заборонять використовувати скляні пляшки і келихи.

Пріоритет в здійсненні торговельної діяльності матимуть спонсори УЄФА. Як вже відомо, офіційними спонсорами турніру визначені всесвітньо відомі компанії — McDonalds, Carlsberg, Coca-Cola, Adidas, Castrol, Hyundai — KIA Motors.