Останніми роками в Піднебесній стало популярним колекціонування різноманітних дисконтних карток та ваучерів - китайська молодь принципово відмовляється купувати товари і послуги за їх повну ціну. Для декого це можливість зекономити копійку-другу, іншим же таке заняття приносить немало морального задоволення. 24-річна Шен і кроку з хати не робить без своїх трьох десятків дисконтних карток та ваучерів.

"Я завжди перебуваю у піднесеному настрої, коли купую щось за нижчою ціною, аніж інші. Я люблю цим вихвалятися. Різниця між мою й іншими у тому, що я знаю все про знижки", - каже покупець Шен Мінгфей.

Китайці настільки закохалися у покупки, що за даними фахівці, уже до 2025 року, Піднебесна може обігнати США за рівнем споживання товарів. І на передовій цієї споживацької війни китайська молодь, озброєна дисконтними картками.

"У Китаї це неначе новий тренд у моді. Дехто вже не може купувати речі без знижок, інші ще до цього не долучилися. Мабуть ті, хто користується дисконтними кратками, відчувають себе особливими", - каже економіст Вонг Сянгонг.

Чимало молодих китайців увесь вільний час проводять у полюванні за знижками. А коли дізнаються, де можна щось придбати або пообідати за півціни, відразу ж викладають інформацію на відповідних інтернет-сайтах. Втім, дехто зізнається, що у гонитві за знижками витрачає насправді більше, аніж якщо б не піддавався спокусі дешевих покупок.