“Міні” тут трактується як форма художнього висловлювання - елегантного і чуттєвого як маленьке чорне плаття. Однією з найкращих робіт організатори називають картину, що поєднує мистецтво малювання з проекційними можливостями техніки.
Марина Щербенко (організатор виставки): “Є величезна робота, яка написана тут на стіні галереї. Вона піднімає соціальну тему – використання жінки в рекламному, забрендованому просторі, в просторі споживання, де позиціонується в першу чергу споживання, а вже потім цінності – потрібно це споживачу, чи ні”.
Сяючий портрет Мерлін Монро - символ пристрасті жінок до діамантів. На легенді жіночності красується яскраве каміння. А от любов до хутра зображена у незвичайних образах.
Марина Щербенко (організатор виставки): “Жінка, яка все життя прожила мріючи про шубу, знову ж таки споживання нав’язане нашим суспільством. І в той же час, ось була в жінки мрія, і вона не здійснилася, цікаво як це дівчата зобразили через обмотані хвости русалки в простині. Також трохи неприємний цей образ на темному фоні вже старша жінка, яка вже втомилася від свого життя”.
Бажання жінок постійно чути слова кохання, жити у злагоді з чоловіком та найголовніше - пристрасть до знижок під час шопінгу, особливо якщо це мінус 99 % - усі ці забаганки можна побачити на виставці до 15 квітня.