Раніше повністю або частково відкрили аеропорти у Швеції, Австрії, Латвії, Литві, Норвегії, Болгарії, Румунії, Фінляндії. В Іспанії відкрилися всі аеропорти, в Німеччині - 6. Це пов’язано, передусім, зі зменшенням вулканічної активності у Ісландії.
Відкриття авіасполучення - добра новина для авіакомпаній, які в результаті скасування рейсів понесли мільярдні втрати. За надмірну безпеку євро чиновників неодноразово критикували як представники авіакомпаній, так і у Міжнародній асоціації повітряного транспорту.

Джованні Бісіньяні (голова Міжнародної асоціації повітряного транспорту): “Це дуже складно, це справжній європейський безлад. Ми втрачаємо щодня 200 мільйонів доларів. 750 тисяч пасажирів заблоковані по всьому світі”.

Українські авіакомпанії поки не можуть назвати розміри збитків, яких зазнали через закрите небо. Підрахунки не завершили, бо досі виникають додаткові витрати.

Людмила Петрів (прес-секретар аеропорту "Бориспіль"): “Втрати є величезні, тому що протягом доби “Бориспіль” обслуговує до 300 рейсів, а це десь до десяти тисяч пасажирів. Відповідно ми отримуємо від пасажирів і пасажирський збір і від літаків теж на обслуговування збір, і відповідно це все збитки, ну але ми їх ще не рахували, тому що ситуація ще не закінчилась. От закінчиться, ми звичайно сядемо з калькулятором і підрахуємо, але збитки колосальні”.

Борис Ковальський (директор комплексу сервісу аеропорту Сімферополя): “Всього перевезли за 17 квітня 214 пасажирів, за 18 - 272 пасажира. Якщо порівнювати з 2009 роком, то там було відповідно 657 та 538 пасажирів. Тобто в два рази в нас знизився пасажиропотік”.

Нині, зокрема, в аеропорту “Бориспіль” скасовано 98 рейсів в країни Західної Європи. Повітряний шлях закритий до Франкфурта, Парижа, Амстердама, Лондона, Брюсселя, Берліна, Гельсінкі, Варшави. Водночас авіакомпанії отримали дозволи на перельоти до Вільнюса, Будапешта та Стокгольма, виконуються перельоти і до Південної Європи. Польоти ж над Україною дозволені в усіх напрямках, проте для пілотів запровадили візуальний режим - рішення про зміну шляху руху ухвалює капітан судна.