Ще б пак - такого рівня розуміння водія та комфорту пасажирів досягти вдається далеко не кожному.
Не так давно модель пережила рестайлінг і помітно посвіжіла. Перше, на що звертаєш увагу, - величезна емблема спереду. Тепер одразу видно - їде Volvo. Передня частина більше не схожа на похнюпленого пенсіонера - цього досягли здебільшого завдяки новим, грайливо підтягнутим та видовженим фарам. Ну, а щоб додати елегантності, увесь кузов щедро обдарували хромом.

Інтер'єр - повна відповідність зовнішності... дуже затишно. Висока якість матеріалів; кермо, ручка коробки передач та центральна консоль прикрашені матовими алюмінієвими вставками. Стильно.

Для моделі S80 шведська компанія пропонує широчезну гаму двигунів. Бензинові - об'ємом від 2.0 до 4.4 літра, діапазон потужності - від 145 до 315 к.с.

Дизельна гвардія - теж чимала. Тут і потужний п'ятициліндровий двотурбінний D5, який видає 205 конячок, і економний 175-сильний 2.4D, який в середньому споживає 6,5 л пального. Є ще й слабенький турбодизель 1.6 для "зеленої" версії S80 DRIVe.

Volvo також пропонує на вибір кілька коробок передач: п'яти- і шестишвидкісні "механіки" та шестиступінчатий "автомат". Список додаткових опцій для S80 - просто безкінечний. Тут і електронні помічники, і мультимедійні системи, і навіть активна мультирежимна підвіска Four-C.

Найдешевша версія флагмана Volvo з дволітровим бензиновим двигуном та "механікою" обійдеться у 30000 євро. За топову комплектацію з найпотужіншим агрегатом та "автоматом" доведеться викласти ще стільки ж - загалом 60000 євро.