Huffington Post обурюється ціною пологів


Huffington Post
підійшов до теми по-американськи практично: порівняв, у скільки обійшлися пологи Кейт Міддлтон, та скільки платять за це середньостатистичні жительки США.

Виявилося, що королівська особа заплатила вдвічі менше, ніж має платити американка, хоча герцогиня народжувала у VIP-умовах: 15 тисяч доларів проти 18 тисяч, якщо є страхівка, та 30 тисяч — без страхівки. Всі підрахунки Huffington Post виклав у інфографіці.

Не дивно, що матеріал названо «Королівське дитя засоромило плату за пологи в Америці».

ВВС: гумор від принца Гаррі та інформація про дизайнера хустин


ВВС
вирішило хоч трохи насмішити глядачів з темою королівської дитини. А для цього залучило ще одну королівську особу, відому своїм почуттям гумору, — принца Гаррі. В коментарі для телеканалу принц повідомив, що Вільям та Кейт ще навіть не підозрюють, як дорого їм доведеться платити за послуги Гаррі-бейбіситтера. Також принц запевнив, що буде робити все можливе, аби новонароджений «отримував багато задоволення» — це він вважає своїм головним обов’язком, як дядька.

«Решту у вихованні я скину на плечі батьків», — сказав він.

Кілька років тому, коли принц Вільям та Кейт Міддлтон оголосили про заручини перед камерами, медіа робили репортажі про фірму, яка пошила сукню, в яку майбутня герцогиня була вдягнута в цей момент. Тепер ВВС зробив сюжет про фірму GH Hurt&Son, яка виготовляє дитячі хустини. В хустину від цієї фірми був загорнутий принц Джордж, коли його вперше винесли з пологового.

Суцільна економіка від The New York Times та Forbes

.


Ще одне видання практичних американців, The New York Times, спробувало передбачити, наскільки новонароджений британський принц допоможе економіці країни. Експерт Говард Аркер, який давав коментар, не вважає, що буде той сплеск для економіки, який передбачають самі британці.

Арчер переконаний, що люди купуватимуть сувеніри, але вони не здатні серйозно оживити криву продажів. Тим часом більшого, ніж зазвичай, попиту на їжу та напої експерт не передбачав. Навіть він застеріг: якщо у зв’язку з народженням принца країні дадуть вихідний, то економіка втратить, оскільки цілий день підприємства простоюватимуть.


Із New York Times зовсім не погодився Forbes: журнал напророкував в найближчі 2 місяці 376 мільйонів доларів прибутків від продажу сувенірів. І дав кілька порад людям, які зібралися їх купувати. Суттю цих порад є «краще не купувати». Мовляв, якщо ви хочете мати пам’ять про день, коли народився принц, то сувенір потрібно було купувати саме в той день.

А всі виготовлені в Китаї сувеніри з іменем малюка чи його фото — це вже речі, зроблені в наступні тижні після народження. Тож їх буде важко перепродати якомусь колекціонеру через кілька років. Відповідно, на цих сувенірах не заробиш, коли вони набриднуть.

Forbes також детально описав перший сувенір, випущений на честь королівської дитини: це набір китайської порцеляни, в який входить тарілка, скринька та 2 горнята. Журнал вказує ціни на ці речі, зазначаючи, що всі виручені кошти підуть у благодійний фонд.

В контексті народження нового спадкоємця престолу Forbes відзначився і цікавим матеріалом про здоров’я сьогоднішньої королеви. Видання проаналізувало, як поступово 87-річна Єлизавета ІІ передає свої обов’язки сину Чарльзу та онукові Вільяму, зокрема, як вони замість неї починають з’являтися на офіційних заходах.

The Guardian написав про історію роду та згадав уряд


The Guardian
зробив доволі небанальний матеріал про історію: розповів про всіх королів Британії, починаючи від королеви Вікторії, прямим нащадком якої є принц Джордж.

І до речі, це видання теж не змогло оминути теми економіки: воно написало, що політика сьогоднішнього уряду легко підпадає під критику. Але на найближчі тижні про кепські справи британської економіки всі забудуть — увага прикута до принца Кембриджського Джорджа.