“StarCraft II - це нова стратегія у реальному часі від компанії Blizzard. Це продовження лінії наших RTS, яка почалась ще з серії Warcraft. Перший StarCraft вийшов 12 років тому, і щоб створити продовження, нам потрібно було багато часу. У Wings of Liberty події знову відбуваються у дуже далекому майбутньому. Є дві інопланетні раси - зерги і протоси, плюс терани - це нащадки людей”, - розповів віце-президент і дизайнер Роб Пардо (Blizzard Entertainment).

Головна сюжетна лінія у Wings of Liberty зосереджена довкола теранів. Через кілька місяців з'являться доповнення, де головними героями будуть зерги та протоси. Одиночні кампанії у новій грі, безумовно, цікаві, однак ще більше вражень можна отримати від он-лайн баталій. У Південній Кореї, до прикладу, завдяки унікальному мультиплеєру StarCraft став найпопулярнішим видом електронного спорту.

“Нас дуже здивувало те, наскільки оригінальний StarCraft популярний в Азії і, зокрема, у Південній Кореї. У комп'ютерних клубах можна побачити дуже багато молоді і навіть дорослих, які грають саме у нашу гру. StarCraft став синонімом змагань з комп'ютерних ігор у Кореї. Ми бачили там чимало чемпіонатів з великими призовими фондами, які фінансують крупні компанії. Дуже багато професійних гравців - вихідці саме з Південної Кореї. Дехто з них заробляє сотні тисяч доларів на таких чемпіонатах”, - каже Пардо.

Korean Air - один зі спонсорів таких чемпіонатів. Авіаперевізник провів активну рекламну кампанію перед релізом гри. А безпосередньо у день дебюту корейці випустили у небо два своїх авіалайнери, які повністю обклеїли логотипами Starcraft II та зображеннями головних героїв.

“Як авіакомпанія, ми надаємо першокласні послуги нашим клієнтам і задовольняємо практично всі їхні потреби. Водночас ми спонсоруємо корейських ґеймерів, які є одними з найкращих гравців у світі. І як національний авіаперевізник, ми пишаємося тим, що фінансуємо різні ґеймерські чемпіонати”, - каже Емілі Чо (відділ корпоративної комунікації компанії Korean Air).

StarCraft II вийшов на 5 континентах в 11 локалізаціях. У Blizzard сподіваються продати понад 7 млн. копій гри до кінця року.