Про це повідомила агенція Al Arabiya з посиланням на заяву міністра закордонних справ Саудівської Аравії Адель аль Джубейра.

Читайте також: Нареченій убитого саудівського журналіста Хашоггі надали охорону

Зазначається, що Салех Хашоггі в свою чергу висловив щиру подяку саудівському королю та принцу.

Міністр також наголосив, що наразі влада країни веде розслідування. За підозрою в причетності до загибелі журналіста затримано 18 осіб.

Це було неконтрольованою операцією, це операція, де окремі особи перевищили дані їм повноваження, вони зробили помилку, коли вони вбили Хашоггі в консульстві, і вони намагалися це приховати,
– розповів міністр.

Він також запевнив, що ніхто з підозрюваних не пов'язаний з наслідним принцом.

Нагадаємо, на початку жовтня стало відомо, що у Стамбулі таємниче зник саудівський журналіст Джамал Хашоггі, який критикував королівську родину Саудівської Аравії. Про його зникнення стало відомо після того, як він разом з нареченою відвідав будівлю консульства Саудівської Аравії.

Згодом влада Туреччини заявила, що має доказ вбивства Хашоггі: ним виявився аудіозапис з Apple Watch журналіста. Після прослуховування запису, який зберігся у хмарному сховищі iCloud, турецька поліція зазначила, що саудівського дисидента могли "жорстоко катувати, а потім розчленувати" прямо всередині дипустанови.

Крім того, члени турецько-саудівської робочої групи, створеної у зв'язку з розслідуванням зникнення саудівського журналіста Джамала Хашоггі, провели 9-годинний обшук у генеральному консульстві Саудівської Аравії в Стамбулі.

19 жовтня Саудівська Аравія підтвердила, що журналіст Джамал Хашоггі був убитий в консульстві країни, яке розташовується у турецькому Стамбулі.

Хто такий Джамал Хашоггі?59-річний саудівський журналіст, який працював, зокрема, медіа-радником принца Турки ібн Фейсала, колишнього голови Служби загальної розвідки Саудівської Аравії і екс-посла у Великобританії та США.

У 2017 році Хашоггі вимушено покинув батьківщину та переїхав до Вашингтона, де почав вести колонку на The Washington Post. У своїх матеріалах журналіст виступав з різкою критикою влади Саудівської Аравії.