Про це написав генеральний директор ММК ім. Ілліча Юрій Зінченко на своїй сторінці в соцмережі Facebook.

"Приїхали!!! Замість допомоги маємо все більше проблем з боку "Укрзалізниці". Ситуація продовжує погіршуватися. Замість обіцяних 16 вантажних поїздів на відрізку Комиш-ЗоряВолноваха за минулу добу залізничники пропустили навіть не 13, як останнім часом, а тільки 10 складів з вантажами для металургів. Причина до жаху банальна несвоєчасно привезли дизельне паливо", пише директор одного з найбільших металургійних комбінатів в Україні.

На думку Зінченка, недостатнє виконання своїх функцій "Укрзалізницею" завдає удару по промисловості країни, що в свою чергу прямо відбивається на економіці, в тому числі, на курсі гривні.

"-3" вантажні потяги = "3" тисячі тонн металопродукції = "-1 млн доларів" валютної виручки. Ось така проста арифметика. Не довезли паливо... і мінус мільйон доларів. Курс долара в обмінниках рветься вгору і вже підбирається до 26 гривень. Одна з причин цього погіршення платіжного балансу, країні не вистачає валютних надходжень?", вказує автор посту.

Раніше в ЗМІ повідомлялося, що середній пропуск вантажних складів по залізничному перегону Комиш-ЗоряВолноваха в сторону Маріуполя за 10 днів серпня склав близько 13 вантажних поїздів на добу при мінімально необхідних 22 і давно обіцяних "Укрзалізницею" 16. Металурги також скаржилися на дискримінацію з боку монополіста "Укрзалізниці".

З проханням розібратися і виправити ситуацію на адресу керівництва країни були відправлені запити від профільних асоціацій.