Здешевлення оператори ринку пояснюють зниженням світових цін на нафту та тимчасовою стабілізацією курсу гривні. Вони встигли закупити пальне за курсом 12,5 гривень. Тож поки не продадуть – ціни не підніматимуть.

Оператори ринку запевняють – дороге пальне їм також не вигідне. Бо охочих купувати бензин по 18 гривень обмаль. За рік обсяг продажу нафтопродуктів скоротився майже на третину. Через це великі мережеві АЗС зупинили розвиток. А дрібні нині ледь виживають. Проте ціни на пальне через знецінення гривні вони все одно змушені будуть піднімати. Адже до 80% нафтопродуктів імпортується.

Водії ж через дороге пальне економлять хто, як може. Одні пересідають на громадський транспорт, інші – переобладнують двигуни. Треті – у високих цінах бачать лише позитиви.

Разом із пальним дорожчає і скраплений газ. Тепер він майже по 9 гривень за літр. За таких умов переобладнувати двигуни стає також не дуже вигідно.