Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Як Кремль віддячує своїм пропагандистам за брехню

      Колишній працівник "Росія 24" оприлюднив розмір своєї зарплати
      Колишній працівник "Росія 24" оприлюднив розмір своєї зарплати / Колаж 24 канал

      У Всеросійській державній телерадіокомпанії, куди входять такі пропагандистські телеканали, як "Росія 1" і "Росія 24", оклади є дуже мізерними, однак це не заважає деяким ведучим приїжджати на роботу на розкішних автомобілях із особистим водієм.

      Про це розповів колишній оператор мовника Леонід Кривенков у коментарі "Радіо свобода".

      Читайте також: Які прийоми використовує Кремль для впливу на свідомість росіян: зізнання екс-оператора ВДТРК

      За його словами, різниця між окладами та статками робітників є просто колосальною

      Деякі телеведучі приїжджають на розкішних автомобілях з особистим водієм. У них є ще додаткові джерела доходів: наприклад, їх часто запрошують на корпоративи в ролі ведучих. А у телеоператора була зарплата близько у 45 тисяч рублів (понад 20 тисяч гривень), але на руки видавали 42 тисячі. Робота – досить інтенсивна, багато сил забирала. Є співробітники, які ще менше отримували,
      – зазначив він.

      Водночас колишній оператор пропагандистського телеканалу переконує, що офіційні оклади там є зовсім незначними, навіть за російськими мірками.

      "Так, у 2015 році офіційний оклад телеоператора становив 6860 рублів (близько 3 тисяч гривень). Не у день, а у місяць! Зрозуміло, що за такі гроші ніхто працювати не стане, тому у ВДТРК існує хитра система надбавок, які можуть виплачувати, а можуть і не платити, якщо співробітник почне "неправильно" поводитися", – додає Кривенков.

      Також, підкреслює він, тим людям, які поводяться неправильно, зазвичай починають платити той оклад, який прописано в договорі. 

      керівництва є важелі впливу на співробітників. Багато хто кредити має, багато хто приїхав з інших регіонів, купили в Москві квартири, їм потрібно розплачуватися за іпотеку, тому вони тримаються за свої місця та є змушеними поводитися так, як від них вимагається", – підсумував Кривенков.

      Нагадаємо, наприкінці листопада 2018 року з’ясувалося, що постійний ведучий "Прямих ліній з Путіним" і обличчя пропагандистського "Росія 1" Сергій Брильов є підданим Великої Британії. Також стало відомо, що його дружина має у власності квартиру в Лондоні, вартість якої становить 700 тисяч фунтів (близько 25 мільйонів гривень).

      Крім того, раніше ЗМІ поширювали інформацію про розкішні вілли головних пропагандистів Кремля Володимира Соловйова та Дмитра Кісельова – перший має будиночок у Італії, а другий – у Криму.

      Джерело: 24 Канал
      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин
      При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
      не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
      Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
      Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
      Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
      Залиште відгук