тест-драйв Suzuki SX4
Скромність йому личить
Скромність йому личить













Тест-драйв Suzuki SX4
Скромність – це коли не всі знають про твої чесноти. Але ж вони насправді є! Наприклад, турбомотор 1,4 Boosterjet на компактному кросовері Suzuki SX4 розганяє авто набагато жвавіше, аніж вказано в офіційних технічних характеристиках. А фірмовий повний привід All Grip працює на бездоріжжі краще, аніж у більшості «однокласників». Чого ж тоді соромитися?
Автор: Сергій Волощенко
Раніше Suzuki сприймався брендом, який пропонував надійні й невибагливі автомобілі з повним приводом. Проте слова «задоволення від їзди» та «чудова динаміка» мало зустрічалися в лексиці власників цих машин. Все різко змінилося з появою нових моделей Vitara та SX4, які випускають в Угорщині. До того ж, SX4 вже встиг пережити оновлення і тепер красується модною хромованою решіткою.
Справжній характер з'явився у Suzuki SX4, коли під капотом прописався новий бензиновий турбомотор 1,4. На фоні спокійного атмосферника 1,6 л на 117 сил він видався справжнім проривом і наділяв кросовер темпераментом гарячого хетчбека. Ще б пак - до сотні за 10 з невеликим секунд. Але мені весь час здавалося, що японець прискорюється краще, аніж вказано в характеристиках.

Тому, за допомогою приладу Vbox, який виміряє динамічні показники автомобіля за допомогою GPS та вмонтованих датчиків прискорення, ми провели власні випробування. Як виявилося, динаміка розгону з нуля до 100 км/год в реальних умовах вийшла кращою, аніж за паспортом. Якщо виробник надає цю цифру у 10,2 секунди, то у нас вийшло 8,5 – більш, ніж на півтори секунди різниці! На моїй пам'яті це перший автомобіль, який перевищив заводські показники.
Бензиновий турбомотор 1,4 Boosterjet встановлюється на багато моделей майже десятка брендів. Я їздив на багатьох із них, але на жодному з них не згадаю такого порозуміння двигуна і автоматичної коробки передач. Навіть в звичайному режимі педаль газу дуже чутлива, а моменту вистачає, аби в межах однієї передачі легко прискорюватися. Можна активувати режим Sport і тоді темпераменту стане ще більше: 220 номів вправно штовхають машину вперед і SX, незважаючи на кросоверну сутність, стає схожим на справжню «запальничку».

Японці також пишаються тим, що їм вдалося зберегти невелику масу автомобіля – він заважує трохи більше 1200 кіло. Тому SX4 добре гальмує і легко повертає. А ще спалює зовсім небагато ­пального – трохи більше 5 літрів на трасі. Аби перевірити це, я влаштував тур з Києва до Білої Церкви, тримав швидкість 110 км/год і вкладався в обіцяні виробником 5 літрів. Єдине зауваження: щодня так їздити не виходить. Турбомотор постійно тебе підштовхує, підбадьорює сильніше тиснути на газ. Кожен старт – насолода прискоренням.
Втім, економія ваги не завжди йде на користь. Інколи відчувається, що ізоляційних матеріалів можна було би і додати. Звичайно, тут не так гучно, як в Vitara, але все одно чутно аеродинаміку і особливо - шини. Не рятує і аудіосистема, яка звучить доволі посередньо. З іншого боку, підвіску вдалося налаштувати дуже непогано, і вона поєднує комфорт з роллю шассі для швидкого кросовера.

Ми звикли асоціювати Suzuki з повним приводом, і SX4 собі не зрадила! З мотором Boosterjet ця модель пропонується виключно у виконанні 4х4 і тільки з автоматом.
Система All Grip вже встигла зарекомендувати себе, як доволі проста, проте витривала. Suzuki озброюють підсиленою розподільною коробкою із технологією відводу тепла, що допомагає їй не перегріватися під час тривалих навантажень. У системи кілька режимів: Auto, Sport, Snow та Lock. Два останніх фактично є позашляховими налаштуваннями. В них електроніка змінює алгоритми роботи ESP та АBS.

На невеликих швидкостях All Grip дає колесам можливість пробуксовувати в снігу чи багнюці і не душить при цьому мотор, що є вкрай необхідним для просування такими ділянками. Для особливо складних маршрутів краще обрати режим Lock. Він працює лише на швидкості до 60 км/год і розподіляє момент у співвідношенні 50/50% між передніми і задніми колесами. В ньому електроніка не тільки примусово блокує муфту, але й імітує імпульси міжколісних блокувань, підгальмовуючи колеса, які буксують та передають обертаючий момент на колеса з кращим зчепленням.

В комбінації з кліренсом 18 см це дає непогані шанси впевнено подолати навіть складні ділянки, куди б ми не ризикнули заїхати на інших кросоверах. Єдине, треба завчасно вмикати відповідні режими, аби потім не йти за трактором.
Фото: Владіслав Плєшаков
Технічні характеристики Suzuki SX4 1.4
ДВИГУН
Робочий об'єм 1373 см3, потужність 103 кВт (140 л.с.) при 5500 об/хв., обертальний момент 220 Нм при 1500-4000 об/хв.

ТРАНСМІСІЯ
Повний привід, автоматична 6-швидкісна коробка передач.

КУЗОВ
Універсал, 5 дверей, 5 місць, розміри (довжина/ширина/висота) - 4300/1785/1585 мм, база 2600 мм, споряджена маса 1235 кг, корисне навантаження 495 кг, об'єм багажника 430 л, об'єм бака 47 л.

ПІДВІСКА
MакФерсон/напівзалежна. Шини: 215/60 R 16

ХОДОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Максимальна швидкість 200 км/ч. Розгін до 100 км/год за 10,2 с. Витрата пального на 100 км (місто/шосе/змішаний) - 7,9/6,3/5,3 л.

ЦІНА: від 664 000 грн.
Фото: Владіслав Плєшаков
ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
SUZUKI SX4 1.4


ДВИГУН
Робочий об'єм 1373 см3, потужність 103 кВт (140 л.с.) при 5500 об/хв., обертальний момент 220 Нм при 1500-4000 об/хв.

ТРАНСМІСІЯ
Повний привід, автоматична 6-швидкісна коробка передач.

КУЗОВ
Універсал, 5 дверей, 5 місць, розміри (довжина/ширина/висота) - 4300/1785/1585 мм, база 2600 мм, споряджена маса 1235 кг, корисне навантаження 495 кг, об'єм багажника 430 л, об'єм бака 47 л.

ПІДВІСКА
MакФерсон/напівзалежна. Шини: 215/60 R 16

ХОДОВІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Максимальна швидкість 200 км/ч. Розгін до 100 км/год за 10,2 с. Витрата пального на 100 км (місто/шосе/змішаний) - 7,9/6,3/5,3 л.

ЦІНА: від 664 000 грн.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ "Телерадіокомпанія "Люкс", Сайт "Телеканалу новин 24".
Made on
Tilda