Читайте також: Феттель проігнорував Путіна після гран-прі Росії: відео

Лідеру загального заліку не сподобалося, що траса починається швидкими секторами, відтак обігнати суперників стає проблематичним через розігріті шини наприкінці сектора. А це призводить до малої кількості обгонів на трасі, відтак два роки поспіль перегони вигравав той пілот, який стартував з першої позиції.

Тут дійсно довга стартова пряма, але характеристики траси такі, що перші два сектори доволі швидкі. А на останньому шини настільки розігріті, що переслідувати один одного неможливо. Отже їхати позаду суперника, аби атакувати його неможливо. Я казав їм, що вони мають спрямувати її у зворотному напрямку. Пустіть у зворотному напрямку так, аби повільний сектор був повільним, а потім швидкі. Я не знаю, чи справді це змінить щось. Але інакше вони мають повністю змінити трасу, аби зробити її схожу на гоночну,
– приводить слова Хемілтона motorsport.

Варто додати, що у 2018 року поул-позинш виграв інший пілот Mercedes Валттері Боттас. Однак через командні дії фін пропустив вперед свого напарника, і саме Хемілтон виграв гран-прі Росії. Боттас же фінішував другим. При цьому саме британець стартував з другої позиції.