А вже у листопаді стартує нова рекламна кампанія з амбасадором бренду. З перших кадрів Конор постає у непередбачуваних образах та відкриває світ справжніх палких чоловічих бажань, почуттів, розваг та шалених перемог.

Неможливо раціонально оцінювати персону Конора, але і неможливо залишатися байдужим до нього. В рекламній кампанії він зіграв самого себе – непередбачуваного та брутального, але завжди надійного та зарядженого на перемогу,
– зазначив CEO Parimatch Сергій Портнов.

15 сцен та 5 образів Конора. Зйомки відеоролика тривали 3 доби в Дубліні та Києві за участю творчого дуету Angelo Merten & Charlie Bravo. Постпродакшн тривав 3 місяці, а саунд-дизайн оформлював також канадський композитор.