Сьогодні він належить до невеликої, але швидко зростаючої спільноти "єретиків" Кремнієвої долини, які скаржаться на підйом "економіки уваги" – явища, коли інтернет формується виходячи з потреб рекламної індустрії, пише "Нож".

Серед однодумців Розенштейна – кілька керівників вищої ланки, в основному це дизайнери, розробники, проджект-менеджери та інші фахівці, які по цеглинці будували цифровий світ, який вони зараз же і прагнуть зруйнувати.

Люди постійно створюють щось з кращих спонукань, а потім виявляється, що вони створили монстра,
– розповів Розенштейн.

Читайте також: У популярному Facebook вражаюче змінять дизайн

Він пішов з Facebook і Google, і зараз його невелика компанія займається підвищенням продуктивності офісних працівників. Головним предметом занепокоєння для автора "лайка" став психологічний вплив технологій на людей, які проводять по екранах своїх телефонів в середньому 2617 разів в день.

Крім звикання, технології викликають стан, який отримав назву "тривала часткова увага". Це явище різко знижує здатність до зосередження і погіршує когнітивні функції.

Як показало одне недавнє дослідження, смартфон, що знаходиться поблизу, отупляє власника навіть у вимкненому стані.