Про це повідомило видання The New York Times.

Читайте також: Google і Facebook оштрафували на півмільйона доларів: у чому справа

Зазначається, що великі компанії, такі, як як Netflix, Spotify, Royal Bank of Canada, Apple і Microsoft купували у Facebook інформацію про користувачів і платили за можливість налаштовувати для них таргетовану рекламу, орієнтовану на індивідуальні інтереси кожного.

Аж раптом виявилося, що разом з цими можливостями Facebook також відкрив компаніям можливість читати, надсилати і видаляти особисту переписку користувачів.

У самих компаніях розширеному доступу дуже здивувалися, і стверджують, що не користувалися цією функцією. Зокрема, в Apple заявили, що навіть не здогадувалися про такі можливості.

Віце-президент Facebook з питань співробітництва Іме Арчібонг запевняє, що відкритий доступ був експериментальним і не надавався без згоди самих користувачів. При цьому Арчібонг не сказав прямо, які компанії могли читати і видаляти особисту переписку.

Критики політики Facebook впевнені, що користувачі, які натиснули на кнопку "погодитися з умовами", просто цих умов не читали і не усвідомлювали, чим може обернутися їх рішення.