Як повідомляє 4PDA, Variable Rate Shading дає змогу значно заощадити ресурси GPU і була козирем «зелених», але конкуренти, судячи з усього, не втрачали часу дарма.

Читайте також: Неанонсована мобільна відеокарта NVIDIA GTX 1650 "засвітилась" в мережі

За відомостями журналістів, AMD ще в 2017 році подала патент на метод, схожий з функціональністю Variable Rate Shading. VRS дає змогу GPU розбивати зображення на блоки і вибирати, які з них вимагають детального опрацювання, а які – ні.

Презентація технології Variable Rate Shading – дивіться відео

Оскільки в іграх величезна частина елементів не змінюється від сцени до сцени, ця можливість, в теорії, може значно підвищити продуктивність.

Технологія, ймовірно, буде застосована для відеокарт на базі Navi – тих самих, які можуть представити вже в цьому році. Вони ж будуть використані в новому поколінні консолей Microsoft і Sony, а тому фахівці вважають, що геймерів чекає значний стрибок продуктивності.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно