Як інформує gizmochina, загалом, у 2018 році Xiaomi поставила 8,4 мільйона телевізорів. Про це свідчать дані компанії Aowei Cloud Network.

На другому місці виробник телевізорів Skyworth. Далі йдуть компанії Hisense, Haier і TCL.

Читайте також: Xiaomi випустила універсальний пульт дистанційного керування: відео

Загалом, китайський ринок телевізорів показав падіння на 29,2%. За лютий 2019 року було продано 2,35 мільйонів одиниць телевізорів.

В чому успіх Xiaomi. Секрет успіху бренду простий – вартість пристроїв. Компанія пропонує дуже демократичні ціни на продукцію, а також організовує регулярні знижки.

Телевізори Xiaomi найпопулярніші на китайському ринку

Xiaomi найкраща на ринку телевізорів у Китаї

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно