Як пише видання Vector, компанія Kahlua разом з креативним агентством Droga5 запустили кампанію Kahlua Zero Likes, яка висміює залежність від лайків в соцмережах.

Читайте також: Старіти вже не модно: представили додаток, який перетворює фото у картини

Мета. Таким чином, організатори намагаються звернути увагу користувачів на залежність від лайків в соцмережах.

До речі, Kahlua провела опитування, в якому взяло участь тисячі мілленіалів з США. З'ясувалось, що лайки важливі для більш ніж 60% користувачів соцмереж. Більше третини учасників відповіли, що видалили б пост менше, ніж через хвилину, якби він не набрав жодного лайка.

Деталі виставки. Виставка пройде 25-28 липня в Нью-Йорку. Також буде створена онлайн-версія в Instagram Stories.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно