Маловідома шведська студія Fast Travel Games повідомила, що за останні тижні продажу їх VR-гри Apex Construct виявилися вищими, ніж за весь 2018 рік, передає 4PDA.

Читайте також: В гру Call of Duty повернеться сюжетна кампанія: деталі

У чому проблема? Причиною тому стала схожість назв і навіть логотипів з творінням Respawn Entertainment. За словами представника Fast Travel Games, перегляди їх інді-проекту в Steam і зовсім виросли на колосальні 4000%.

Трейлер гри Apex Construct – дивіться відео

Цікаво, що Apex Legends і Apex Construct плутають переважно геймери з Китаю. Їх навіть не зупиняє той факт, що онлайн-шутер від творців Titanfall просто недоступний в Steam і поширюється абсолютно безкоштовно. Більш того, багато хто з них придбав VR-гру за 30 доларів, не спромігшись подивитися скріншоти або прочитати опис.

За останні 7 днів ми продали більше копій Apex Construct в Китаї, ніж за весь 2018 рік,
– заявив ком'юніті-менеджер Fast Travel Games.

Як вирішать цю проблему? Представник компанії впевнений, що більшість покупок буде повернуто, коли гравці зрозуміють свою помилку. За його словами, розробники нічого не мають проти і все розуміють.

Трейлер гри Apex Legends – дивіться відео

Однак в Apex Construct незадоволені появою негативних відгуків щодо свого творіння від неуважних геймерів. Команда Steam Community вже пообіцяла розібратися в цій ситуації.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно