Спершу геймерам представили ролик, який показав різні ігрові механіки, а тепер і сам геній видав деякі секрети свого дітища, повідомляє 4PDA.

Читайте також: Хто такий Хідео Кодзіма: від самотнього хлопчика до генія ігрової індустрії

Слідом за 49-хвилинним роликом з TGS 2019 в мережі з'явилося відразу два об'ємних інтерв'ю з Хідео Кодзіми: на порталах Game Informer і GameSpot. У них відомий японець розповів журналістам про багато деталей Death Stranding, які раніше тримали в таємниці.

Геймплей Death Stranding – дивіться відео

Головні особливості Death Stranding:

  1. Кодзіма вважає, що його тайтл покладе початок новому жанру – Strand Games. Оскільки однієї гри може бути недостатньо, щоб закріпити свіжу ідею, геймдизайнер подумує випустити ще кілька схожих проектів – в тому числі і сиквели Death Stranding.
  2. Геймдизайнер як і раніше не до кінця розуміє власне творіння, але вважає, що загальний концепт можна описати японським поняттям omoiyari. Воно означає уважність, співчуття до інших.
  3. У грі будуть "лайки". Їх можна отримати, якщо залишений вами предмет стане в нагоді кому-небудь іншому: за кожне його використання нараховується один "лайк". Можна отримати і більше, але тільки якщо так вирішить геймер, який виявив ваш подарунок. Ніякої користі від самих "пальців вгору" немає, це просто приємний бонус, свого роду чайові.
  4. В Death Stranding доведеться стежити за дійсно великою кількістю параметрів. Це, впевнений автор, додає реалізму. Як і дійсно величезний відкритий світ, за яким просто весело ходити. На закиди в створенні "симулятора ходьби" Кодзіма відповідає просто: люди ще не до кінця розуміють новий жанр.

Читайте також: Borderlands 3: огляд, трейлер та системні вимоги гри

Дата виходу Death Stranding. Нагадаємо, Death Stranding вийде вже 8 листопада 2019 року. Поки заявлена ​​лише одна платформа, консоль Sony PlayStation, однак згідно популярній думці, Death Stranding не буде ексклюзивом Sony – надто вже багато на це вказує.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно