Основні пріорітети компанії. Як повідомляє Phone Arena, одним з пріоритетних для компанії географічних напрямків Вейбін назвав Індію.

Читайте також: Смартфони Redmi K20 та K20 Pro представили офіційно: характеристики і ціна

Успіхи компанії в Індії. Він зазначив, що сумарно бренди Xiaomi та Redmi лідирують в цьому регіоні протягом останніх семи кварталів. Вони, за словами глави Redmi, утримують 10% перевагу над Samsung, але за рахунок подальших інвестицій Xiaomi хоче зайняти до 50% частки індійського ринку.

Також Вейбін заявив, що 7 з 10 найбільш продаваних смартфонів в Індії були виготовлені Xiaomi. А кілька тижнів тому бренд оголосив, що за два місяці поставив в регіон більше 2 мільйонів примірників смартфона Redmi Note 7.

Інші регіони. За межами Азії Xiaomi та Redmi також планують значно розширити свою присутність. У Європі компанія займає четверте місце по продажах після Samsung, Apple та Huawei, але сподівається поступово скоротити цей розрив.

Читайте також: Xiaomi представила бюджетний смартфон Redmi 7A за 80 доларів

Де бренд Redmi з'явиться до кінця року? У 2019 році Redmi з'явиться на ринках Латинської Америки, Східної Африки, Центральної Африки та Західної Африки. Компанія стверджує, що продовжить фокусуватися на співвідношенні ціни і якості своєї продукції.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно