Розробили AdBlock-окуляри, що захищають користувача від реклами

Окуляри, що захищають від реклами
Окуляри, що захищають від реклами

Американці запустили стартап IRL Labs – це окуляри, що працюють за принципом AdBlock. Одягнувши ці окуляри користувачі не можуть побачити рекламні оголошення.

Про це пише ilenta.com.

Новинку вже представили на спільнокошті Kickstarter. Там розробка вже зібрала грошей в кілька разів більше, ніж було потрібно.

Читайте також: В Google створили контролер, що з кожного зробить піаніста

Окуляри, що отримали назву IRL Glasses, працюють як звичайні сонцезахисні окуляри, що захищають від ультрафіолетового випромінювання. Однак, вони мають спеціальне поляризаційне покриття, яке блокує світло LED- і LCD-екранів. Тому якщо подивитись у цих окулярах на монітор, він здається вимкненим.

IRL Glasses працюють тільки під певним кутом. Якщо перевернути їх на 90 градусів, то вони вже не зможуть допомогти.

Вартість окулярів IRL Glasses становить 49 доларів (1400 гривень).

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно

 
Джерело: Техно
powered by lun.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук