Про це повідомляє Overclockers.

Читайте також: Гра Forza Horizon 4 встановила неймовірний рекорд популярності серед ігор серії

Найприбутковішою грою стала "королівська битва" Fortnite. Вона принесла своїм творцям 2,4 мільярда доларів – на даний момент "найбільший річний дохід за всю історію комп'ютерних ігор". Крім того, популярність Fortnite позначилася і на супутніх сферах. Наприклад, канал стрімера Річарда "Ninja" Блевінса в Twitch зібрав за рік 218 мільйонів годин переглядів, більше ніж друга (Riot Games 95 мільйонів) і третя позиції (Shroud 86 мільйонів) разом узяті.

Сумарно індустрія заробила майже 110 мільярдів доларів – на 11% більше ніж у 2017 році. З цієї суми 61,3 мільярда припало на мобільні пристрої, 35,7 мільярда на персональні комп'ютери і 12,7 мільярда на консолі. Домінуючою бізнес-моделлю була free-to-play, на яку припало 80% всіх доходів від цифрових ігор в 2018 році – всього близько 88 мільярда доларів, з яких 62% було зароблено в Азії.

Як продавалися ігри за моделлю free-to-pay
Як продавалися ігри за моделлю free-to-pay

Десятка найприбутковіших умовно-безкоштовних ігор за 2018 рік наведена нижче. Вперше за шість років в даний список не потрапила World of Tanks, хоча з 2012 по 2017 роки "танки" стабільно трималися в п'ятірці. У 2018 році WoT принесла розробникам близько 400 мільйонів доларів.

  1. Fortnite, Epic Games – 2,4 мільярда доларів;
  2. Dungeon Fighter Online, Nexon – 1,5 мільярда доларів;
  3. League of Legends, Riot Games, Tencent – 1,4 мільярда доларів;
  4. Pokemon GO, Niantic – 1,3 мільярда доларів;
  5. Crossfire, Neowiz Games – 1,3 мільярда доларів;
  6. Honour of Kings, Tencent – 1,3 мільярда доларів;
  7. Fate / Grand Order, Aniplex – 1,2 мільярда доларів;
  8. Candy Crush Saga, King, Activision Blizzard – 1,1 мільярда доларів;
  9. Monster Strike, Mixi – 1 мільярд доларів;
  10. Clash Royale, Supercell, Tencent – 0,9 мільярда доларів.

Читайте також: Survival Game: Xiaomi представила власну гру в жанрі "королівської битви"

Ринок преміальних ігор охарактеризувався річним доходом в 17,8 мільярда доларів (зростання на 10% в порівнянні з 2017 роком). Гравці з Північної Америки і Європи сформували 80% цієї суми. Перше місце серед платних ігор дісталося PlayerUnknown's Battlegrounds з виручкою в 1 мільярд доларів. Крім того, можна відзначити нестаріючу Grand Theft Auto V (2013 рік), яка змогла потрапити в трійку за прибутковістю.

Як продавалися ігри в 2018 році
Як продавалися ігри в 2018 році

  1. PlayerUnknown's Battlegrounds, Bluehole – 1,028 мільярда доларів;
  2. FIFA 18, Electronic Arts – 790 мільйонів доларів;
  3. Grand Theft Auto V, Take-Two Interactive – 628 мільйонів доларів;
  4. Call of Duty: Black Ops IIII, Activision Blizzard – 612 мільйонів доларів;
  5. Red Dead Redemption 2, Take-Two Interactive – 516 мільйонів доларів;
  6. Call of Duty: WWII, Activision Blizzard – 506 мільйонів доларів;
  7. FIFA 19, Electronic Arts – 482 мільйона доларів;
  8. Monster Hunter: World, Capcom – 467 мільйонів доларів;
  9. Tom Clancy's Rainbow Six Siege, Ubisoft – 440 мільйонів доларів;
  10. Overwatch, Activision Blizzard – 429 мільйонів доларів.

Нарешті, річний оборот ринку кіберспорту склав 1,2 мільярда доларів, доповнена і віртуальна реальність принесли в сукупності 6,6 мільярда доларів, а сервіси підписки на кшталт Xbox Game Pass або Origin Access Premier заробили 273 мільйонів доларів за підсумками третього кварталу 2018 року.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно