Як розповів в інтерв'ю Electrek співзасновник компанії Canoo Філ Вайкері, компанія розробила власний варіант платформи для електромобілів, що нагадує скейтборд. Її відмінна риса – відсутність окремого відсіку для батареї.

Не пропустіть: Винайдено революційний спосіб заряджати батареї електрокарів за 10 хвилин

Акумулятор буде розташований прямо всередині "скейтборду". Це збільшує рівень функціональної інтеграції, а також знижує вагу і витрати,
– пояснив Вайкері.


Платформа "скейтборд" Canoo без окремого відсіку для батарей

Інші особливості

Крім того, в електромобілі Canoo будуть використані поперечна підвіски на ресорах, аби прибрати кріплення амортизаторів, які зазвичай зменшують вільний простір в кабіні. Коли ці інженерні інновації поєднуються з системою управління без будь-яких механічних елементів, дизайн салону стає гнучким як ніколи раніше.

Вайкері розповів, що змусило його відкинути традиційний підхід до розміщення батарей.

Я називаю це проблемою коробки в коробці в коробці. Ви ставите акумуляторний елемент в модуль, а модуль в батарею, а батарею в машину. Кожен такий крок додає маси і витрат і забирає енергомісткість. Споживачам важлива корисна енергія, яка означає запас ходу. Все, що ми можемо зробити, щоб зберегти запас ходу, мінімізуючи додаткові оболонки компонентів, йде на користь клієнтам,
– пояснив Вайкері.

Нагадаємо, що на початку цього року стартап Canoo заявив про плани щодо створення чотирьох моделей електромобілів. Одна з них, міський мікроавтобус, вже пройшла перші дорожні випробування. За розмірами він не більше стандартного легкового автомобіля, однак всередині набагато просторіше. Тестування мікроавтобуса Canoo на реальних дорогах намічено на 2021 рік.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно