У фільмах збільшать кількість реклами за допомогою штучного інтелекту

У фільмах збільшать кількість реклами за допомогою штучного інтелекту
У фільмах збільшать кількість реклами за допомогою штучного інтелекту / unsplash

Практично жоден сучасний фільм не обходитьсябез комп'ютерної графіки. Китайський техногігант Tencent вирішив піти далі та має намір використовувати сучасні технології комп’ютерного зору для інтеграції реклами у вже готові фільми та серіали.

У демонстраційному ролику показана розробка компанії Mirriad, з якою Tencent уклала партнерську угоду, повідомляє The Next Web.

Читайте також: Виглядає реалістично: з Барака Обами зробили супергероя – відео

Демонстрація роботи нової технології Tencent – дивіться відео

Особливості розробки. На відео показано, як в уже готовий фільм або серіал можна з легкістю додати білборд, рекламу на зупинці або автобусі, стаканчики з кавою на столі і так далі. Таким чином безпосередньо в стрічку буде інтегрована реклама, яку користувачі ніяк не зможуть відключити або пропустити.

Перспективи розробки. Tencent має намір протестувати цю технологію на власній стрімінговой платформі. У разі успішності проєкту розробка Mirriad може з'явитися і в інших сервісах.

Поки залишається загадкою, чи можна буде натискати на вбудовану рекламу для переходу по ній.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно

Автор: Єва Шварц
powered by lun.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі
Залиште відгук