Українські мобільні оператори змінили правила абонплати

Українські мобільні оператори змінили правила абонплати
Українські мобільні оператори змінили правила абонплати / Фото з відкритих джерел

З 22 серпня мобільний оператор lifecell переводить частину абонентів на 28-денну абонплату замість помісячної.

Про це повідомляє The Village.

Читайте також: Коли 4G з'явиться у метро: відповідь українських мобільних операторів

З 22 серпня оператор lifecell переводить користувачів тарифів "Лайфхак", "Лайфхак Плюс", "Хайп", "Дзвінки всім (2017)" та "Дзвінки всім" на 28-денну форму оплати. А з 5 вересня новий розрахунок буде діяти на ще три пакети – "3G Смарт 69", "Смартфон 2018" та "Абсолютна свобода".

У lifecell пояснюють такі зміни інфляцією та додають, що для клієнтів зростання вартості послуг буде "незначним" – приблизно на 6 копійок на кожну гривню. Як альтернативу оператор пропонує перейти на контрактну форму обслуговування.

Як відомо, Vodafone вже застосовує "28-денний місяць" для всіх тарифів, крім лінійки Vodafone Device. А оператор "Київстар" почав використовувати 28-денну модель з середини літа 2018 року на чотирьох тарифах: "Безлім Розмови", "Безлім Соцмережі", "Безлім Відео", "Максимальний Безлім".

Джерело: Техно
powered by lun.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук