Так у експертно-аналітичному центрі HeadHunter Україна в коментарі сайту 24 розповіли, що окрім професійних навичок роботодавці беруть до уваги ще й так звані soft-skils. Це особисті якості, що допомагають у роботі із клієнтами, керівництвом і колегами.

Читайте також повний матеріал: Які українські айтішники заробляють найбільше та як стати одним з них

Проаналізувавши базу вакансій і резюме hh.ua, фахівці виокремили 5 найпоширеніших soft-skils:

  1. стресостійкість
  2. креативність
  3. бажання вчитися
  4. багатозадачність
  5. вміння працювати у команді

До речі, перша навичка стає чим раз важливішою для роботодавців.

Окрім того, роботодавці цінують вміння працювати в команді і готовність до прямого діалогу не тільки з колегами, а й з клієнтами.

Ще два soft-skils: активне слухання та письмове мовлення. Перша навичка важлива, адже IT-спеціаліст має розуміти, що клієнта треба вислухати, а не просто давати йому готове рішення навіть за умови, що воно оптимальне. Можливо під час розмови з’ясується інформація, яка суттєво може вплинути на результат роботи.

Що стосується письмового мовлення, то воно важливе, адже більшість спеціалістів працюють віддалено, тож доводиться багато листуватись із замовниками. Треба уміти розповісти про технічні речі і процеси, зрозумілі айтішнику, людям, які далекі від сектору IT.

Читайте також: Українські геймери виграли міжнародний турнір та отримали чималий приз

Ну і важливою є послідовність. Часто в IT-відділах відбувається, що проект розпочато, а потім приходить інше замовлення – і всі переключаються на нього. Та хороший фахівець має вміти вчасно повернутися і закінчити роботу над попереднім замовленням.

Що стосується професійних знань, то однією з важливих вимог є високий рівень англійської, як усної, так і письмової.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно