Як у фантастичному фільмі: IKEA розробила технологію, що сканує мозок покупців

IKEA розробила технологію, що сканує мозок покупців
IKEA розробила технологію, що сканує мозок покупців / vc.ru

Нещодавно компанія IKEA випустила обмежену колекцію килимів Art Collection. Дизайн робіт створили відомі дизайнери, зокрема, арт-директор чоловічій лінії Louis Vuitton Вірджіл Абло, авангардист Крейг Грін та інші.

Як пише VC, вартість предметів з колекції становить близько півтисячі доларів.

Тож аби ексклюзивні роботи не потрапили до рук перекупників, IKEA спільно з брюссельським агентством Ogilvy Social Lab розробили сканер, що зчитує мозкові імпульси і серцебиття.

Читайте також:  Ford створив двоногих роботів-кур’єрів: відео

Для чого це потрібно. Апарт під назвою art Scanner повинен на основі показників датчиків визначати, чи викликає той чи інший об'єкт "емоційне збудження" у потенційного покупця. Тобто людина, яка є щирою у своєму бажанні придбати товар і навряд чи викладе його на наступний день на eBay, то це зафіксує апарат.

Килими IKEA

Так виглядають килими IKEA

Як він працює. На практиці це виглядатиме таким чином: потенційний покупець одягає сканер і він оглядає килими. Якщо пристрій зафіксує, що у потенційного покупця виникає сильна реакція, то він може його купити. Якщо порушення було незначним, він не отримує право його купити.

Більше новин, що стосуються подій зі світу технологій, ґаджетів, штучного інтелекту, а також космосу читайте у розділі Техно

powered by lun.ua
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
Коментарі
Залиште відгук