Новинку офіційно представили на конференції YaC2018.

Читайте також: "Розумна" колонка записала приватну розмову і відправила запис стороннім

Платформа "Яндекс.Діалоги" була представлена ​​ще три місяці тому, але перебувала в стадії бета-тестування. Тепер "Яндекс" офіційно оголосив про готовність платформи для використання як для особистих цілей, так і для бізнесу. "Яндекс.Діалоги" дозволяють створювати для "Аліси" нові навички, саме так в "Яндексі" називають нові функції голосового помічника.

Як розповіли зі сцени представники "Яндекса", платформа дозволяє використовувати можливості "Аліси", одночасно поєднуючи їх з відповідями від живої людини. Таким чином, наприклад, можна створювати гібридних чат-ботів, які зможуть розмовляти з користувачем як за допомогою можливостей "Аліси" , так і за участю оператора. Для демонстрації можливостей нової платформи представник "Яндекса" замовив піцу прямо зі сцени, використавши фразу: "Аліса, я хочу піцу".


Компанія"Яндекс" представила новий сервіс для кращої комунікації з голосовим помічником "Аліса"

На даний момент у "Аліси" близько чотирьох тисяч навичок, також голосовий помічник офіційно підтримується навушниками Sony Xperia duo. Вперше голосовий помічник "Яндекса" був представлений в жовтні 2017 року. Основна особливість "Аліси" – уміння підтримати діалог з користувачем на найрізноманітніші теми.

Читайте також: Xiaomi представила валізу, що відмикається за відбитком пальців: ціна новинки

Презентація платформи "Яндекс.Діалоги" – дивіться відео