Наприклад, на придбання та подальше обслуговування офісних АТС. Однак, це не гарантує клієнту повного спектру зручностей. Адже, при переїзді компанії треба бути готовим до неприємного сюрпризу – необхідності зміни всіх телефонних номерів. Погодьтеся, це невиправданий крок для малого та середнього бізнесу.

Саме тому багато компаній переходять в "хмару". Це інноваційне рішення, що дозволяє підвищити ефективність бізнесу, надаючи можливість користуватися телефонним зв’язком будь-де з будь-якого пристрою – стаціонарного, IP-телефону, мобільного тощо. Такими сервісами вже активно користуються у світі.

Лідерами серед провайдерів "хмарних" сервісів, за даними дослідницької агенції Gartner є: 8&8, Verizon, ThinkingPhoneNetworks та RingCentral.

В Україні використання "хмарних" технологій в офісних комунікаціях – поки на початкових етапах. Однак загальна тенденція – позитивна.

За результатами дослідження, що було проведено на наше замовлення, 43% компаній малого і середнього бізнесу користуються внутрішньоофісними АТС. При цьому, близько 60% опитаних підприємств вважають використання комунікаційних можливостей "хмарних" технології перевагою для бізнесу. Ці результати доводять, що хмарні АТС мають хороші перспективи розвитку в Україні,
— розповів директор з розвитку корпоративного сегменту ПАТ "Укртелеком" Микола Давиденко.

Зважаючи на такі результати, національний телекомунікаційний оператор "Укртелеком" нещодавно запустив власний інноваційний сервіс – "Хмарну АТС", що розташований в віртуальному середовищі оператора. Ця послуга буде корисною для всіх типів бізнесу – від малого до великого.

Адже разом зі стандартними функціями офісної АТС хмарний сервіс має додаткові переваги. Зокрема, він дозволяє підключити будь-яку кількість номерів та внутрішніх абонентів за допомогою дротового інтернет-з’єднання або Wi-Fi.

По-друге, це скорочення витрат. Клієнту не потрібно купувати, оновлювати та обслуговувати обладнання. Оператор всі ці витрати бере на себе. По-третє, у разі переїзду – всі номери зберігаються.

Одна з особливостей "Хмарної АТС" від Укртелекому – можливість розгорнути єдину офісну мережу зв’язку. Це буде корисно для будь-якого бізнесу, адже дозволяє налаштувати зв’язок з працівником будь-де, навіть якщо він працює вдома. Іншими словами за допомогою "Хмарної АТС" можна об'єднати всі підрозділи, всіх працівників в одну мережу з міськими телефонами та короткою нумерацією. При цьому клієнту не потрібно купувати ніякої додаткової техніки, думати про оновлення та обслуговування,
— зазначає Давиденко.

За допомогою інтуїтивно зрозумілого інтерфейсу на веб-сторінці сервісу можна дистанційно налаштовувати номери всіх користувачів, або ж окремого працівника, підключати нові послуги, що значно спрощує роботу ІТ-спеціалістів, які працюють у великих підприємствах та мультифіліальних структурах.

Також є можливість організувати одночасний виклик на декілька пристроїв, голосові привітання. При цьому топ-менеджмент буде повністю контролювати витрати. Наприклад, за допомогою статистики розмов та відео дзвінків, а також чорних та білих списків номерів.

Для користування "Хмарною АТС" потрібен лише інтернет, а дзвінки здійснюються за допомогою IP-телефонії. Абоненту достатньо встановити спеціальне програмне забезпечення на комп'ютер чи смартфон.

Важливо, що як і при реальній офісній АТС, всі внутрішні дзвінки – безкоштовні.

"Укртелеком" пропонує різноманітні тарифні плани, залежно від кількості внутрішніх ліній. Щомісячна абонплата – від 180 гривень за п’ять номерів, при чому в кожному пакеті вже є певні кількість хвилин безкоштовних дзвінків.