Архів
Курси валют
youtube @24
Loading...
google @24
RSS СТРІЧКА
Загальний RSS

Топ новини

Відео новини

Топ-факти про скандального Ігоря Гужву: поїздки до Москви та співпраця з "Опозиційним блоком"

05:48, 23 червня 8123
Ігор Гужва
Ігор Гужва / Фото з соцмереж

Головний редактор сайту "Страна.ua" Ігор Гужва, якого 22 червня затримали за підозрою в отриманні хабара, за свою кар'єру періодично навідувався до Росії та запускав після таких поїздок "цікаві" проекти в Україні.

Ігор Гужва родом з Донеччини – народився у Слов’янську. Навчався у Донецькому національному університеті на економічному факультеті.

З 2001 року жив та працював у Москві. Спершу координатором проектів в Фонді ефективної політики Гліба Павловського, а у 2002 році – головним редактором політичної експертної мережі проекту Kreml.org.

Читайте також: Правоохоронці у "Страні" Гужви: закриття сєпарського сайту чи тиск на ЗМІ?

У 2015 році Гужва балотувався до Київської міської ради. На вибори він пішов із "Опозиційним блоком". Гужва був у партійному списку 9-им, втім "опоблоківці" не зуміли подолати прохідний бар'єр у 5%.

Гужва балотувався у Київраду

Гужва балотувався у Київраду

"Сегодня" і другий переїзд у Росію

У 2003-му Гужва повернувся в Україну. Він пристав на пропозицію тодішнього генерального директора видавничої групи "Сегодня" Леоніда Цодікова очолити редакцію однойменної версії газети в Україні.

У виданні Гужва пропрацював до 2012-го – його звільнили з посту головного редактора рішенням наглядової ради "СКМ". З таким рішенням Гужва не погоджувався, тому довкола його звільнення розгорівся скандал.

Читайте також: Всем продажным СМИ: деньги пахнут!

Після звільнення Гужва знову переїхав у Росію – цього разу лиш на рік. У 2012 році він працював шеф-редактором російського видання "Московские новости", однак уже в січні 2013-го видання закрили і Гужва знову повернувся в Україну.

"Вести" і перші гучні скандали

По поверненні в Україну Гужва позиціонував себе власником і керівником створеного в 2013 році холдингу "Мультимедіа-інвест груп" через ТОВ "Вести мас-медіа" та ТОВ "Мультимедіа-інвест груп". У холдинг увійшли: заснована в травні 2013 року щоденна газета "Вести", інтернет-видання Vesti.ua, заснований в серпні 2013 року громадсько-політичний тижневик "Вести.Репортер", що видавався в партнерстві з російським журналом "Російський репортер", супутниковий новинний телеканал телеканал UBR і радіостанція "Радио Вести".

Протягом 2014 – 2015 року представники податкових органів і СБУ неодноразово проводили обшуки в редакції "Вестей" за звинуваченнями в несплаті податків і сепаратизмі. А 15 липня 2015 року Гужві повідомили про підозру. Його звинуватили в ухиленні від сплати податків на суму у майже 18 мільйонів гривень.

Гужва і

Гужва і "Вести"

4 серпня Шевченківський районний суд Києва обрав до Гужві запобіжний захід у вигляді застави мільйон 35 тисяч 300 гривень і зобов'язав не покидати Київ без дозволу слідчого, а також здати прокурору свій закордонний паспорт. 7 серпня Гужва вніс заставу. Інтереси Гужви представляла юридична група Prove Group, кістяк якої складають колишні працівники Міністерства доходів і зборів часів керівництва Олександра Клименка.

Також у липні 2015 року Гужва оголосив про продаж своєї частки і відхід з посту глави холдингу і головного редактора газети "Вести". Новим главою холдингу стала колишній прес-секретар і цивільна дружина колишнього міністра з податків і зборів Олександра Клименка – Ольга Семченко. Клименка ж називали початковим і справжнім власником видання.

Читайте також: Опальний опозиційний нардеп готовий взяти Гужву на поруки

Також, як з'ясувало видання "Українська правда", Гужва давно був знайомий з братом колишнього міністра – Антоном Клименком. Виявилось, що під час президентських виборів 1999 року Антон Клименко очолював передвиборчий штаб Олександра Мороза в Донецькій області, а Гужва на той момент керував випуском партійного видання для Соціалістичної партії України.

Журналісти заявляли, що у Гужви були гроші Курченка і протекція Клименка

Журналісти заявляли, що у Гужви були гроші Курченка і протекція Клименка

"Страна.ua"

16 лютого 2016 року оголосив про запуск нового інтернет-видання "Страна.ua". Сайт звинувачують у підтримці російської пропагандистської інформаційної політики.

Також Гужва з червня 2016-го разом став ведучим програми "Суб'єктивних підсумків п'ятниці від Страна.ua" на телеканалі NewsONE. Останній належить народному депутату від "Опозиційного блоку" Євгену Мураєву.

Ігор Гужва
"Страна.ua": де починалася кар'єра головного редактора Ігоря Гужви

Нагадаємо, ввечері, 22 червня, генеральний прокурор Юрій Луценко повідомив, що головного редактора видання "Страна.ua" Ігоря Гужву затримали за вимагання і отримання хабаря у розмірі 10 тисяч доларів.

Джерело: 24 Канал
Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
powered by lun.ua
Коментарі
СЛУХАЙ ON AIR
РАДІО МАКСИМУМ Радіо Максимум
ЧИТАЧІ РЕКОМЕНДУЮТЬ
Більше новин
Новини інших ЗМІ
При цитуванні і використанні будь-яких матеріалів в Інтернеті відкриті для пошукових систем гіперпосилання
не нижче першого абзацу на Телеканал новини «24» — обов’язкові.
Цитування і використання матеріалів у оффлайн-медіа, Мобільних додатках, SmartTV можливе лише з письмової згоди Телеканалу новин «24».
Матеріали з маркуванням «Реклама» публікуються на правах реклами.
Усі права захищені. © 2005—2017, ПрАТ «Телерадіокомпанія “Люкс”», Телеканал новин «24»
Залиште відгук