Архів
Курси валют
Погода
      youtube @24
      Loading...
      google @24
      RSS СТРІЧКА
      Загальний RSS

      Топ новини

      Відео новини

      Туристи застрягли в аеропорту Львова: чому авіакомпанія Ernest скасувала рейс

      Авіакомпанія Ernest без попередження скасувала рейс зі Львова до Мілану
      Авіакомпанія Ernest без попередження скасувала рейс зі Львова до Мілану / vgolos.com.ua

      Понад сотні людей не дочекались свого рейсу до італійського Бергамо авіакомпанії Ernest, що мав вилетіти 2 серпня о 21:50 з аеропорту Львова. Пасажири пройшли реєстрацію та паспортний контроль, але раптом їм повідомили, що виліт відкладається на 2 години. А за деякий час рейс узагалі зник з табла відльотів.

      За словами пасажирів, жодних пояснень чи вибачень їм не надали, лише повідомили, що літак не вилетів з Італії через погодні умови. Відтак, добиратись до Мілану люди вимушені своїми силами.

      Важливо! Зеленський відвідав Івано-Франківськ і дав завдання збудувати міжнародний аеропорт та дороги

      За словами Сергія Сінкевича, застряглим пасажирам ніхто не пропонує поїсти, люди сплять на лавках і підлогах. "Щойно старшу жінку забрали на каталці. Не виключено, що інсульт від такого знущання", – написав він. 

      Також сотні українців не можуть вилетіти з Венеції (цей же ж рейс).

      Пасажири повідомляють у соцмережах, що вимагатимуть компенсації від авіакомпанії, бо вона вже не вперше стає учасником скандальних історій.

      "Наша ситуація закінчилась тим, що ми їдемо за власні кошти в Варшаву, звідти замовили квиток на Milano Bergamo. Скаргу подали на авіакомпанію, і на повернення коштів... Чи повернуть їх – не відомо, бо знову ж таки ніхто гарантій не дає, – зазначила Крістіна Драгомір.

      Аеропорт "Львів" повідомив причину скасування рейсу

      На фейсбук-сторінці львівського аеропорту з'явилось роз'яснення скандальної ситуації.

      "Рейси авіакомпанії Ernest скасовано по технічній причині – зіткнення повітряного судна з птахом у аеропорту Венеції. Пасажирам було запропоновано розселення у готель. Інформуванням пасажирів про час та обставини відльоту займаються колл-центр та представники авіакомпанії", – написано в пості аеропорту.

       

      powered by lun.ua
      Якщо Ви виявили помилку на цій сторінці, виділіть її та натисніть Ctrl+Enter
      Коментарі
      Більше новин

      Читай новини навіть без інтернету

      Завантажити

      Читай новини навіть без інтернету

      Залиште відгук