Нова схема дозволить зменшити затори та створити комфортні умови для пішоходів, зазначають у КМДА.

Читайте також: З 1 травня зі столичних фонтанів лунатиме Джамала та "Океан Ельзи"

Минулого року на Подолі стартував перший етап реорганізації дорожнього руху, який полягав у створенні пішохідної зони на Контрактовій площі та вулиці Сагайдачного. Нова схема довела свою життєздатність – чимало водіїв відмовилися від транзитного руху через Поділ. Наразі ж ми впроваджуємо другий етап – більш масштабний. Він передбачає не лише розширення пішохідної зони, а й скорочення заторів на Подолі,
– повідомив заступник голови КМДА Дмитро Давтян.

За його словами, ця зона має бути комфортною для всіх категорій відвідувачів.

«Це важливий туристичний та пішохідний вузол, тому слід вивчити існуючий стан справ і створити комфортну для усіх інфраструктуру», – підкреслив Давтян.

Окрім цього, у КМДА інформують, що з Контрактової площі будуть прибрані бетонні блоки, які огороджували транзитний проїзд перед центральним корпусом Києво-Могилянської академії. Також перекриють заїзд на площу з вулиці Іллінської. Залишиться, але буде відгороджений транзитний проїзд вулицею Григорія Сковороди. А до пішохідної зони буде приєднано комплекс Братського монастиря Києво-Могилянської академії.

змінений рух на Подолі
На Подолі відтепер мають зменшитися затори

Транспорт, який рухався перед Києво-Могилянською академією, рушить із іншого боку кварталу, вулицею Волоською, напрямок руху якою змінюється на протилежний. Також на вулиці Набережно-Хрещатицькій планується зменшити затори завдяки перенесенню лівого повороту на Поділ із вулиці Спаської на вулицю Хорива.

Для організації нової схеми руху встановили 340 дорожніх знаків, побудували 2 світлофори та 6 модернізували.

Також із вулиці Набережно-Хрещатицької на вулицю Хорива буде лівий поворот із двох смуг, що регулюватиметься світлофором. Лівий поворот на вулицю Спаську закрито. Це дозволить створити накопичувальну смугу для транспорту, який виконує лівий поворот та розворот з вулиці Набережно-Хрещатицької. Своєю чергою, це зменшить довжину заторів, які в ранкові години пік сягають мосту Метро.

Лівий поворот із вулиці Верхній Вал на вулицю Межигірську відбуватиметься через вулиці Костянтинівську та Хорива, що суттєво скоротить довжину заторів на вулицях Верхній Вал та Глибочицькій у вечірні години пік. А перенесення частини потоку в бік Куренівки на вулицю Волоську розвантажить вулицю Межигірську.

Наступними етапами реорганізації руху на Подолі є зміна напрямку вулиці Андріївської та проїзду Боричів узвіз – вулиця Набережно-Хрещатицька і Братська. Це збільшить пропускну здатність Поштової площі. Також планується перенести кінцеву зупинку трамваїв із вулиці Спаської ближче до Контрактового будинку.