Так, у адміністрації збираються розробити спеціальні паспорти безпеки руху поблизу навчальних закладів, передає прес-служба КМДА.
Читайте також: Перехід на євростандарти: "Укравтодор" готує жорсткі обмеження на допустиму вагу фур
У нас є два ключові моменти, які ми маємо опрацювати і врахувати при розробці цієї програми. Перше – робота із ділянками підвищеної небезпеки. Необхідно створити офіційний список вулиць, перехресть Києва, де відбувається найбільше ДТП, і проаналізувати причини та запропонувати низку контрзаходів,
– розповів заступник голови КМДА Валентин Модриївський.
Зокрема, на таких ділянках дороги у Києві можуть облаштувати "лежачі поліцейські" або ж змінити транспортну розв'язку.
"Ми маємо розробити паспорти безпеки руху поблизу навчальних закладів. У паспорт може увійти пункт щодо зниження швидкості транспорту біля садочків і шкіл до 30 кілометрів на годину", – додають у КМДА.
Для контролю за дотриманням цього слід встановити камери із фіксацією швидкості руху та ідентифікацією номерного знаку автомобіля.
Створення такої програми – необхідність, переконані у КМДА, оскільки дані щодо загибелі чи травмування у ДТП напрочуд сумні: у 2018 році в Україні на дорогах у ДТП загинуло понад 3 тисячі людей і понад 28 тисяч отримали травми. При цьому ДТП є першою за поширеністю причиною смерті серед молоді у віці від 15 до 24 років і другою – серед дітей у віці від 5 до 14 років.
Статистика ДТП в Україні за 2006 – 2018 роки: інфографіка/ МВС України
Від 16 жовтня 2018 року поліція розпочала штрафувати водіїв за порушення швидкості за новими штрафами. Так, за перевищення допустимої швидкості на понад 20 кілометрів за годину водій-порушник змушений заплатити 255 гривень. Якщо ж швидкість перевищена на понад 50 кілометрів, то доведеться викласти – 510 гривень штрафу.