Захід проведе світовий експерт Blue Ocean Strategy, автор Стратегії Рогатки, творець стратегічної перспективи "Відмова від загальноприйнятої думки" Габор Джордж Берт. В його послужному списку співпраця з такими світовими лідерами, як McDonald's, Carlsberg, Samsung, LG, IBM, Ford Motor, Harley Davidson, BMW та інші.

Учасники бізнес-практики оволодіють радикальними навичками, які призводять до гарантованого збільшення прибутковості бізнесу:

• бачити можливості виходу з конкурентної боротьби і створювати той продукт, який буде продавати себе сам;
• чути потреби своїх клієнтів і вирішувати проблему людини на піку його зацікавленості, в момент максимальної потреби і не хвилиною пізніше;
• створювати нові продукти та послуги вже під час тренінгу;

Розроблений Габором підхід допомагає бізнесменам розкрити свій потенціал креативності заново і використовувати його в бізнесі, мистецтві та інших сферах життя.

Після проходження цієї бізнес-практики учасники зможуть:
• розсунути свої горизонти і відкрити нові ніші на ринку;
• передбачати приховані бажання клієнта на крок вперед;
• здійснити ривок від конкуренції до нового рівня без кордонів;
• застосовувати головний навик стратегії блакитного океану;
• використовувати дитячу креативність в бізнесі;

Організатори переконані, що подібні бізнес-заходи мають мультиплікаційний ефект і можуть бути використані не тільки в рамках однієї організації. Він також впливає на її партнерів, клієнтів і конкурентів, що в підсумку призведе до необхідної трансформації мислення і зміни парадигми ведення бізнесу в Україні в цілому.

Додаткову інформацію можна дізнатися за посиланням.